Saturday 5 May 2012

DROPS Alpaca Silk ja Oriel lace blouse

About beautiful yarns and knitting patterns - just click the links!
***

Kuna mul valmivaid töid pole ette näidata (no pole lihtsalt aega midagi valmis kududa), siis ahvatlen teid võrratute lõngade ja mustritega.
Täna pidin vastama ühe Mustrimaailma foorumlase küsimusele ühe Garnstudio DROPS Design mustri kohta ja loomulikult leiab vastuse kõige paremini ise mustrit läbi kududes.
Seekordseks mustriks oli DROPS 139-6 pitsmustriga topp (mille juurde käib võrratu "must have" boolero) ja loomulikult kasutasin juhust ja haarasin kohe sahtlist toki võrratut DROPS Alpaca Silk'i (sõltuvust tekitav lõng) ning tegin kiirelt tööproovi.
Väike probleem tekis ka kududes. Nimelt ei saanud enam pidama.
Lõng on niiiiiiii mõnusalt siidine ja alpakalikult pehme ja sametine, et hoolimata lõnga peenusest on seda lausa lust kududa.
Julgeksin lausa öelda, et see on isekuduv (koov?) lõng. Ausalt!
Ja nüüd on mul tunne, et mul on kindlasti sellest vaja teha mingi suvetopp (külmavares, nagu ma olen).

Kahjuks punast vävi on raske pildile saada, aga noh...(pildil lõngatoon 3609, tumepunane)
Varras 3,5 mm, nagu ümbrisel soovitab.

Kes veel ei tea, siis Garnstudio DROPS Design lõngu müüvad Eestis juba päris mitmed poed.
Minge ja nõudke just teile meeldivaid värve. ;)


************
Ja kui läks juba tööproovide näitamiseks, siis on mul laual ka veel tööproov (tegelt varrukas) foorumis Triin112 poolt alustatud kooskudumine; Oriel lace blouse'le.
Lõngaks Karnaluksist ostetud Schachenmayr Brilliant





1 comment:

Heli said...

Vägagi inspireerivad proovitükid mõlemad

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails